Поділюсь своєю історією заміни.
Зливав через нижню пробку (шестигнанник 8мм)
Заливав через верхню. (шестигранник 6мм)
Злив 4.2 літри.
Залив 3.8 л
Рівень звіряв з таблицею температур та рівня по щупу.
Останній вимір перед закриттям пробки:
Температура мастила в коробці по приборці: 70°
Рівень по щупу: 23мм
ДУЖЕ ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ!!!
Рівень мастила перевіряти лише на заведеному двигуні, та коробці в положенні паркінг.
Щуп зробив сам.
Параметри щупа:
Від початку щупа до кришки рівно 140мм
Поділка по 10мм, можна і по 5 для зручності.
Загальна довжина шпильки 175мм. Більше нема змісту робити, не зручно буде опускати в отвір.
Таблицю температур та рівня мастила. ( При різній температурі, різний рівень)
Зливав через нижню пробку (шестигнанник 8мм)
Заливав через верхню. (шестигранник 6мм)
Злив 4.2 літри.
Залив 3.8 л
Рівень звіряв з таблицею температур та рівня по щупу.
Останній вимір перед закриттям пробки:
Температура мастила в коробці по приборці: 70°
Рівень по щупу: 23мм
ДУЖЕ ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ!!!
Рівень мастила перевіряти лише на заведеному двигуні, та коробці в положенні паркінг.
Щуп зробив сам.
Параметри щупа:
Від початку щупа до кришки рівно 140мм
Поділка по 10мм, можна і по 5 для зручності.
Загальна довжина шпильки 175мм. Більше нема змісту робити, не зручно буде опускати в отвір.
Таблицю температур та рівня мастила. ( При різній температурі, різний рівень)