Оцінка теми:
  • 0 голос(ів) - 0 у середньому
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

жалюзі AGS, P1D73
#1

Всім доброго вечора. 
Знаю, що схожа тема вже є на форумі. Але в мене трохи інша ситуація.

Машину брали з ударом в перед. По максимуму відновили. Але через деякий час (пару тижнів) загорівся check engine...
По OBD2 вичитали помилку P1D73. Як заводжу машину - вентилятор постійне працює. 
На всякий випадок, декілька днів тому, замінив привід шторок (моторчик), самі шторки фізично є.
Check engine скинув, але помилка знову вичитується по OBD2 сканеру, вентилятор зразу починає працювати, як тільки завів двигун (навіть коли заводжу в -5). Машина нагрівається повільно...
Перевірив запобіжник на вентилятор радіатора - цілий. 
Електрики, до яких звертались, кажуть що все повинно працювати добре...
Відповідь
#2

(07-03-2021, 20:40)tort_kievski Написав:  Всім доброго вечора. 
Знаю, що схожа тема вже є на форумі. Але в мене трохи інша ситуація.

Машину брали з ударом в перед. По максимуму відновили. Але через деякий час (пару тижнів) загорівся check engine...
По OBD2 вичитали помилку P1D73. Як заводжу машину - вентилятор постійне працює. 
На всякий випадок, декілька днів тому, замінив привід шторок (моторчик), самі шторки фізично є.
Check engine скинув, але помилка знову вичитується по OBD2 сканеру, вентилятор зразу починає працювати, як тільки завів двигун (навіть коли заводжу в -5). Машина нагрівається повільно...
Перевірив запобіжник на вентилятор радіатора - цілий. 
Електрики, до яких звертались, кажуть що все повинно працювати добре...

у альфы(программа) есть функция активации мотора, тоесть закрыть открыть и посмотреть как будет реагировать на нее, а еще проверь предохранитель на AGS.

Умом админа не понять И мозг линейкой не измерить.
У них особенная стать –В админа можно только верить.
Відповідь
#3

(07-03-2021, 23:14)Fredik Написав:  
(07-03-2021, 20:40)tort_kievski Написав:  Всім доброго вечора. 
Знаю, що схожа тема вже є на форумі. Але в мене трохи інша ситуація.

Машину брали з ударом в перед. По максимуму відновили. Але через деякий час (пару тижнів) загорівся check engine...
По OBD2 вичитали помилку P1D73. Як заводжу машину - вентилятор постійне працює. 
На всякий випадок, декілька днів тому, замінив привід шторок (моторчик), самі шторки фізично є.
Check engine скинув, але помилка знову вичитується по OBD2 сканеру, вентилятор зразу починає працювати, як тільки завів двигун (навіть коли заводжу в -5). Машина нагрівається повільно...
Перевірив запобіжник на вентилятор радіатора - цілий. 
Електрики, до яких звертались, кажуть що все повинно працювати добре...

у альфы(программа) есть функция активации мотора, тоесть закрыть открыть и посмотреть как будет реагировать на нее, а еще проверь предохранитель на AGS.
Запобіжник глянув - цілий (як тільки його встановив назад - шторка перейшла у відкрите положення, хоча як тільки завів машину - закрилась, через декілька секунд увімкнувся вентилятор). А стосовно AlfaOBD - не зміг підключитися до Engine (можливо проблема в дешевому китайському OBD2 ELM327), хоча до інших control unit-ів, типу коробки передач - без проблем підключився.
Відповідь
#4

(08-03-2021, 00:15)tort_kievski Написав:  
(07-03-2021, 23:14)Fredik Написав:  
(07-03-2021, 20:40)tort_kievski Написав:  Всім доброго вечора. 
Знаю, що схожа тема вже є на форумі. Але в мене трохи інша ситуація.

Машину брали з ударом в перед. По максимуму відновили. Але через деякий час (пару тижнів) загорівся check engine...
По OBD2 вичитали помилку P1D73. Як заводжу машину - вентилятор постійне працює. 
На всякий випадок, декілька днів тому, замінив привід шторок (моторчик), самі шторки фізично є.
Check engine скинув, але помилка знову вичитується по OBD2 сканеру, вентилятор зразу починає працювати, як тільки завів двигун (навіть коли заводжу в -5). Машина нагрівається повільно...
Перевірив запобіжник на вентилятор радіатора - цілий. 
Електрики, до яких звертались, кажуть що все повинно працювати добре...

у альфы(программа) есть функция активации мотора, тоесть закрыть открыть и посмотреть как будет реагировать на нее, а еще проверь предохранитель на AGS.
Запобіжник глянув - цілий (як тільки його встановив назад - шторка перейшла у відкрите положення, хоча як тільки завів машину - закрилась, через декілька секунд увімкнувся вентилятор). А стосовно AlfaOBD - не зміг підключитися до Engine (можливо проблема в дешевому китайському OBD2 ELM327), хоча до інших control unit-ів, типу коробки передач - без проблем підключився.

к обеим блокам пытался подключится?

Умом админа не понять И мозг линейкой не измерить.
У них особенная стать –В админа можно только верить.
Відповідь
#5

Так, пробував до обох. Крім того - дивився ще розпіновку підключення до моторчика привода шторок... Пару раз відключив-підключив привід... І якось проблема сама по собі відпала. Можливо проводка окислилась... Шторка працює, вентилятор не переходить у аварійний режим. Я ще поїжджу певний час, щоб точно переконатись. В будь-якому разі дякую за відповідь.
Відповідь
#6

Всім доброго вечора. Знову почав спрацьовувати вентилятор... Check engine немає.
Я навіть не знаю що робити. З'їжджу ще до інших електриків.
Думаю, що все ж шторка фігова стоїть...
Відповідь
#7

Всім привіт. Питання вирішилось повною заміною блоку привода шторки. Проблема була в тому, що не було відповіді (ACK сигнал) по шині в блок управління. Після того як встановили оригінал - все почало працювати добре.
Відповідь
#8

Поделюсь своей историей. Так же недавно начала выскакивать ошибка P1D73.
Решеток у меня нет, стоит обманка.
Не буду долго расписывать как это сводило меня с ума и никто не мог найти причину, сразу расскажу конец истории.
В обманке, в ее корпусе, бегунок проделал выработку и больше одна из стенок не ограничивала его движение.
Отсюда и специфическая ошибка. Сегодня попытаюсь решить проблему кустарным способом.
Фото прилагаю.
На них видна и проблема и вариант ее решения.


Файли вкладень Мініатюра(и)
                   
Відповідь
#9

(01-10-2021, 13:05)svyatik Написав:  Поделюсь своей историей. Так же недавно начала выскакивать ошибка P1D73.
Решеток у меня нет, стоит обманка.
Не буду долго расписывать как это сводило меня с ума и никто не мог найти причину, сразу расскажу конец истории.
В обманке, в ее корпусе, бегунок проделал выработку и больше одна из стенок не ограничивала его движение.
Отсюда и специфическая ошибка. Сегодня попытаюсь решить проблему кустарным способом.
Фото прилагаю.
На них видна и проблема и вариант ее решения.

свяжитесь со мной в телеграмме, я бракованные меняю.

Умом админа не понять И мозг линейкой не измерить.
У них особенная стать –В админа можно только верить.
Відповідь




Переглядають цю тему: Гості: 1