Дуже довго вибирав, що ж саме я хочу. Зупинився на таких варіантах:
1. Volkswagen CC - класний варіант, но погугливши підкапотку - там проблемна DSG 200 на сухому, а dq250 на мокрому була з 2012 року (но це я не знав і не знайшов інфи). Як перевірити яка АКПП на машині - я не знайшов, а компанія (та що займалась пригоном) - виявилась "інвалідами", які крім вибору статуса і миль на авто ніфіга не шарять.
2. Dodge Dart - родич крайслера. Все чудово, но він маленький і судячи по відгуках не дуже комфортно на ньому їздити по наших дорогах.
3. Audi A4 - з тих варіантів, що пропонували мене не влаштовувала комплектація в порівнянні з крайслером.
4. Chrysler 200 -
Вибір був очевидний. Я хотів або максимальний жир в 2.4, або 3.6 (барабан, но з кліматом і камерой). Дуже довго торгував і ось нарешті виграв.
Моя комплектація - Window sticker (максимальний жир, но без допів на диски, 3.6 двигуна, AWD)
1. Volkswagen CC - класний варіант, но погугливши підкапотку - там проблемна DSG 200 на сухому, а dq250 на мокрому була з 2012 року (но це я не знав і не знайшов інфи). Як перевірити яка АКПП на машині - я не знайшов, а компанія (та що займалась пригоном) - виявилась "інвалідами", які крім вибору статуса і миль на авто ніфіга не шарять.
2. Dodge Dart - родич крайслера. Все чудово, но він маленький і судячи по відгуках не дуже комфортно на ньому їздити по наших дорогах.
3. Audi A4 - з тих варіантів, що пропонували мене не влаштовувала комплектація в порівнянні з крайслером.
4. Chrysler 200 -
- В плані надійності чудовий авто. По мотору 2.4 притензій 0, в крайслер клубі є багато людей з пробігом 200+ тисяч км. Головне стабільно робити ТО. Його вартість на розборках (300$-600$).
- АКПП - ZF948TE, штовхається, но не на всіх передачах (часто з 4 на 5), но якщо не відпускати педаль акселератора в момент переключення то все добре.Штовхання - можна пофіксити шляхом заміни масла в акпп, задньої опори двигуна, пройти відзивну (якщо вона є).
- Якщо в машині зношені опори двигуна, то буде відбрація, яка передається на руль (це яскраво замітно в режимі D з нажатим тормозом). Фікситься заміною 2х опор двигуна.
- По ходовій все залежить від стилю водіння і якості доріг. Сайлент блоки - куча аналогів. Стійки амортизаторів - самі проблемі і аналогів не багато.
Вибір був очевидний. Я хотів або максимальний жир в 2.4, або 3.6 (барабан, но з кліматом і камерой). Дуже довго торгував і ось нарешті виграв.
Моя комплектація - Window sticker (максимальний жир, но без допів на диски, 3.6 двигуна, AWD)