І ось я виділив час для заміни сайлентів передніх ричагів.
Як завжди, вирішив це зробити власноруч, попередньо ознайомившись з послідовністю та особливостями даних робіт.
Для того, щоб спочатку випресувати сайленти, а потім запресувати я придбав професійний набір наставок та шпилів ( див фото ).
Доречі, як раніше писав, задні сайленти передніх ричагів не китайський муг, а доопрацьований оригінал з хонди.
Тож, зібравшись з силами починаємо роботу:
-підіймаємо перед автівки і виставляємо його на опори;
-знімаємо передні колеса;
-демонтуємо металевий (пластиковий захист двигуна);
-демонтуємо штатний захист радіаторів (мотиль);
-демонтуємо дистанційні проставки "телевізора"
- і нарешті, демонтаж самих ричагів.
Процес збірки, як ви розумієте, у зворотньому порядку.
А ТЕПЕР САМЕ ЦІКАВЕ!!!!
Такого ЛЮТОГО колгоспу я ще не зустрічав.......
Задні сайленти мали незрозуміле для мене походження і не мали зовнішнього металевого контуру.
Середні втулки були виточені і "запердолені, так по іншому це не назвеш, саме "запердолені" у внутрішній отвір диво-сайлента.
Щоб їх демонтувати, довелось спочатку випресувати "запердолену" внутрішню втулку, потім попрацювати сабельною пилкою і нарешті за допомогою стамески та молотка деінсталювати той колгосп остаточно))).
На фото біля ричага можна побачити залишки того неподобства.
Потім випресував пердні сайленти ( малі ).
Тут, також, встановив не китайський муг, а лемфовський аналог.
Котрий, навіть у руці помітно важчий...
Після запресовки сайлентів, монтуємо ричаги на своє місце і гайда випробовувати результат роботи на ямах.
Тепер про мої враження: виключно позитивні!!!!
Тож, на даному етапі можу запропонувати не лише переробку задніх сайлентів переднього ричага із хондовських, а і роботу під ключ. ( доопрацювання і заміна ).
0674042564 Олег
Фактично, за меньші кошти ми отримуємо помітно надійніші варіанти як передніх, так і задніх сайлентів передніх ричагів.
Як завжди, вирішив це зробити власноруч, попередньо ознайомившись з послідовністю та особливостями даних робіт.
Для того, щоб спочатку випресувати сайленти, а потім запресувати я придбав професійний набір наставок та шпилів ( див фото ).
Доречі, як раніше писав, задні сайленти передніх ричагів не китайський муг, а доопрацьований оригінал з хонди.
Тож, зібравшись з силами починаємо роботу:
-підіймаємо перед автівки і виставляємо його на опори;
-знімаємо передні колеса;
-демонтуємо металевий (пластиковий захист двигуна);
-демонтуємо штатний захист радіаторів (мотиль);
-демонтуємо дистанційні проставки "телевізора"
- і нарешті, демонтаж самих ричагів.
Процес збірки, як ви розумієте, у зворотньому порядку.
А ТЕПЕР САМЕ ЦІКАВЕ!!!!
Такого ЛЮТОГО колгоспу я ще не зустрічав.......
Задні сайленти мали незрозуміле для мене походження і не мали зовнішнього металевого контуру.
Середні втулки були виточені і "запердолені, так по іншому це не назвеш, саме "запердолені" у внутрішній отвір диво-сайлента.
Щоб їх демонтувати, довелось спочатку випресувати "запердолену" внутрішню втулку, потім попрацювати сабельною пилкою і нарешті за допомогою стамески та молотка деінсталювати той колгосп остаточно))).
На фото біля ричага можна побачити залишки того неподобства.
Потім випресував пердні сайленти ( малі ).
Тут, також, встановив не китайський муг, а лемфовський аналог.
Котрий, навіть у руці помітно важчий...
Після запресовки сайлентів, монтуємо ричаги на своє місце і гайда випробовувати результат роботи на ямах.
Тепер про мої враження: виключно позитивні!!!!
Тож, на даному етапі можу запропонувати не лише переробку задніх сайлентів переднього ричага із хондовських, а і роботу під ключ. ( доопрацювання і заміна ).
0674042564 Олег
Фактично, за меньші кошти ми отримуємо помітно надійніші варіанти як передніх, так і задніх сайлентів передніх ричагів.