Ковпачки на наших колісних болтах це зло і біль шиномонтажників))
А особливо тих власників, чиї штатні балонні ключі успішно скомунизили.
Шляхів вирішення є два:
-- повна заміна колісних болтів на інші ( під метрику 17мм, або 19мм);
-- виготовлення колісної головки під наші штатні болти.
Для заміни на інші потрібно чітко дотримуватись характеристик болта: різьба М12х1.25, довжина різьби -- 22мм, тип -- конус ( 24мм по різьбі, також підходить).
Для виготовлення головки під штатні колісні болти використовується товстостінна ударна головка 19мм і у робочій поверхні фрезируються сторони під розмір.
Приклад головки на фото.
P.S. Щоб не зіпсувати ковпачки зривати болти та виконувати фінальну затяжку потрібно, виключно, статикою. Динаміка використовується лише у проміжній обтяжці з відповідним безпечним зусиллям.
0674042564 Олег
А особливо тих власників, чиї штатні балонні ключі успішно скомунизили.
Шляхів вирішення є два:
-- повна заміна колісних болтів на інші ( під метрику 17мм, або 19мм);
-- виготовлення колісної головки під наші штатні болти.
Для заміни на інші потрібно чітко дотримуватись характеристик болта: різьба М12х1.25, довжина різьби -- 22мм, тип -- конус ( 24мм по різьбі, також підходить).
Для виготовлення головки під штатні колісні болти використовується товстостінна ударна головка 19мм і у робочій поверхні фрезируються сторони під розмір.
Приклад головки на фото.
P.S. Щоб не зіпсувати ковпачки зривати болти та виконувати фінальну затяжку потрібно, виключно, статикою. Динаміка використовується лише у проміжній обтяжці з відповідним безпечним зусиллям.
0674042564 Олег