Оцінка теми:
  • 1 голос(ів) - 5 у середньому
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

200 2.4 (2015)
#6

У цьому повідомленні буде розкрита альтернатива заднім амортизаторам наших хруслерів 200.
Як ви знаєте оригінальні аморти досить дорогі і, майже ніколи, їх нема у наявності.
Найпоширеніша заміна Monroe має надто багато негативних відгуків і досить малу ресурсність, а коштує від 3100грн за штуку. ( є і 3500грн).

На даному етапі маємо альтернативу з  інших марок ( шевролет та бемеве).
Звичайно, потрібні доопрацювання певного характеру. Саме про них і буде розповідь, тож поїхали:
1. Загальна висота амортів ідентична.
2. Робочий хід альтернативних має більшу амплітуду ( добре що не меньшу))).
3. Втулку нижнього сайлента на амортизаторі потрібно розсвердлити під болт М14.
4. Виточити додаткову втулку(ки) для позиціонування верхньої опори амортизатора у заводському положенні.

Далі опишу і поділюсь власними думками, рекомендаціями та деякими застереженнями.

Пункт №3.
Втулка нижнього сайлента повинна розсвердлюватись після точної центровки і надійної фіксації ( про лещата мова не йдеться).
Дуже бажано, навіть, необхідно використовувати СОР ( спеціальна охолоджуюча рідина).
Також фінальний діаметр повинен бути підігнаний під розмір нашого рідного болта кріплення аморта, а не М14-го звичайного ( при замірі мікрометром виявляємо різницю ).

Пункт №4.
Кожна втулка повинна точитись індивідуально під амортизатор.  Діаметри штоків гуляють до 15 мікрон.
Дуже бажано, щоб втулка щільно сиділа на своєму посадочному місці і не мала зайвих люфтів.

Фарбування: Так як втулки точаться з чорного металу, вони підвержені іржавленню та корозії і ми чудово розуміємо, що іржавий конденсат на штоці нам не потрібен.
Тож, знежирюємо, грунтуємо і фарбуємо втулку, або точимо з нержавіючої сталі.
Розсвердлений отвір втулки нижнього сайлента, також, рекомендую фарбувати.

На цьому поради закінчую.
Кожен сам для себе визначає потрібно фарбування чи ні (тут є невелика економія грошей і економія часу) і чи потрібно взагалі ця процедура з альтернативою.

Тепер зупинимось на цінах.
На даний момент вже замінені амортизатори на 4-х автівках і 5-й комплект готовий до інсталяції.

Увесь процес виглядає так:
1.Купівля амортів.
2.Токарно-фрезирувальні роботи.
3.Малярні роботи.
4.Роботи по заміні амортів на авто клієнта.

Кожен процес займає певний час і потребує фінансових витрат.

Особисто я, на даний момент по лінійці KAYABA з шевролета вивів фінальну цифру ( під ключ ) -- 2800грн на одну автівку.
Це у випадку відсутності будь яких форсмажорних ситуацій.

На даний момент доступні аморти таких виробників : KAYABA, SACHS, BILSTEIN, PROFIT.
Можна дешман купити за суму близько 1000грн за два. І потім виконати повний чи бюджетний варіант переробки.

Також запропоную іногороднім послугу переробки у кількох варіантах:
Варіант1.    Закупівля амортів, виготовлення втулок, розсвердлювання втулоки нижнього аморта, фарбування і відправка.
                  У даному випадку я візьму собі особисто 200 грн за організацію процеса.
Варіант№2. Все те семе, що і у першому варіанті, але з перепаковкою на ваші рідні аморти, які ви мені відправите НП. 
                  У даному випадку я візьму 350 грн.
                  Звичайно, логістичні послуги НП за рахунок замовника.

Далі будуть фото))
[attachment=238]

0674042564 Олег


Файли вкладень Мініатюра(и)
                                       
Відповідь


Дописів у цій темі
200 2.4 (2015) - від Human - 14-01-2021, 09:27
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 14-01-2021, 19:20
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 21-01-2021, 19:14
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 07-03-2021, 11:26
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 07-03-2021, 17:45
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 21-03-2021, 11:50
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 24-03-2021, 15:51
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 25-03-2021, 11:40
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 28-03-2021, 18:30
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 07-04-2021, 16:13
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 13-04-2021, 15:02
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 15-04-2021, 18:42
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 17-04-2021, 14:17
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 09-06-2021, 09:44
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 09-06-2021, 11:30
RE: 200 2.4 (2015) - від alexandr89 - 09-12-2022, 17:57
RE: 200 2.4 (2015) - від Dorius - 16-12-2022, 15:08
RE: 200 2.4 (2015) - від Otaman - 18-05-2022, 12:49



Переглядають цю тему: Гості: 2