У цьому повідомленні буде розкрита альтернатива заднім амортизаторам наших хруслерів 200.
Як ви знаєте оригінальні аморти досить дорогі і, майже ніколи, їх нема у наявності.
Найпоширеніша заміна Monroe має надто багато негативних відгуків і досить малу ресурсність, а коштує від 3100грн за штуку. ( є і 3500грн).
На даному етапі маємо альтернативу з інших марок ( шевролет та бемеве).
Звичайно, потрібні доопрацювання певного характеру. Саме про них і буде розповідь, тож поїхали:
1. Загальна висота амортів ідентична.
2. Робочий хід альтернативних має більшу амплітуду ( добре що не меньшу))).
3. Втулку нижнього сайлента на амортизаторі потрібно розсвердлити під болт М14.
4. Виточити додаткову втулку(ки) для позиціонування верхньої опори амортизатора у заводському положенні.
Далі опишу і поділюсь власними думками, рекомендаціями та деякими застереженнями.
Пункт №3.
Втулка нижнього сайлента повинна розсвердлюватись після точної центровки і надійної фіксації ( про лещата мова не йдеться).
Дуже бажано, навіть, необхідно використовувати СОР ( спеціальна охолоджуюча рідина).
Також фінальний діаметр повинен бути підігнаний під розмір нашого рідного болта кріплення аморта, а не М14-го звичайного ( при замірі мікрометром виявляємо різницю ).
Пункт №4.
Кожна втулка повинна точитись індивідуально під амортизатор. Діаметри штоків гуляють до 15 мікрон.
Дуже бажано, щоб втулка щільно сиділа на своєму посадочному місці і не мала зайвих люфтів.
Фарбування: Так як втулки точаться з чорного металу, вони підвержені іржавленню та корозії і ми чудово розуміємо, що іржавий конденсат на штоці нам не потрібен.
Тож, знежирюємо, грунтуємо і фарбуємо втулку, або точимо з нержавіючої сталі.
Розсвердлений отвір втулки нижнього сайлента, також, рекомендую фарбувати.
На цьому поради закінчую.
Кожен сам для себе визначає потрібно фарбування чи ні (тут є невелика економія грошей і економія часу) і чи потрібно взагалі ця процедура з альтернативою.
Тепер зупинимось на цінах.
На даний момент вже замінені амортизатори на 4-х автівках і 5-й комплект готовий до інсталяції.
Увесь процес виглядає так:
1.Купівля амортів.
2.Токарно-фрезирувальні роботи.
3.Малярні роботи.
4.Роботи по заміні амортів на авто клієнта.
Кожен процес займає певний час і потребує фінансових витрат.
Особисто я, на даний момент по лінійці KAYABA з шевролета вивів фінальну цифру ( під ключ ) -- 2800грн на одну автівку.
Це у випадку відсутності будь яких форсмажорних ситуацій.
На даний момент доступні аморти таких виробників : KAYABA, SACHS, BILSTEIN, PROFIT.
Можна дешман купити за суму близько 1000грн за два. І потім виконати повний чи бюджетний варіант переробки.
Також запропоную іногороднім послугу переробки у кількох варіантах:
Варіант1. Закупівля амортів, виготовлення втулок, розсвердлювання втулоки нижнього аморта, фарбування і відправка.
У даному випадку я візьму собі особисто 200 грн за організацію процеса.
Варіант№2. Все те семе, що і у першому варіанті, але з перепаковкою на ваші рідні аморти, які ви мені відправите НП.
У даному випадку я візьму 350 грн.
Звичайно, логістичні послуги НП за рахунок замовника.
Далі будуть фото))
[attachment=238]
0674042564 Олег
Як ви знаєте оригінальні аморти досить дорогі і, майже ніколи, їх нема у наявності.
Найпоширеніша заміна Monroe має надто багато негативних відгуків і досить малу ресурсність, а коштує від 3100грн за штуку. ( є і 3500грн).
На даному етапі маємо альтернативу з інших марок ( шевролет та бемеве).
Звичайно, потрібні доопрацювання певного характеру. Саме про них і буде розповідь, тож поїхали:
1. Загальна висота амортів ідентична.
2. Робочий хід альтернативних має більшу амплітуду ( добре що не меньшу))).
3. Втулку нижнього сайлента на амортизаторі потрібно розсвердлити під болт М14.
4. Виточити додаткову втулку(ки) для позиціонування верхньої опори амортизатора у заводському положенні.
Далі опишу і поділюсь власними думками, рекомендаціями та деякими застереженнями.
Пункт №3.
Втулка нижнього сайлента повинна розсвердлюватись після точної центровки і надійної фіксації ( про лещата мова не йдеться).
Дуже бажано, навіть, необхідно використовувати СОР ( спеціальна охолоджуюча рідина).
Також фінальний діаметр повинен бути підігнаний під розмір нашого рідного болта кріплення аморта, а не М14-го звичайного ( при замірі мікрометром виявляємо різницю ).
Пункт №4.
Кожна втулка повинна точитись індивідуально під амортизатор. Діаметри штоків гуляють до 15 мікрон.
Дуже бажано, щоб втулка щільно сиділа на своєму посадочному місці і не мала зайвих люфтів.
Фарбування: Так як втулки точаться з чорного металу, вони підвержені іржавленню та корозії і ми чудово розуміємо, що іржавий конденсат на штоці нам не потрібен.
Тож, знежирюємо, грунтуємо і фарбуємо втулку, або точимо з нержавіючої сталі.
Розсвердлений отвір втулки нижнього сайлента, також, рекомендую фарбувати.
На цьому поради закінчую.
Кожен сам для себе визначає потрібно фарбування чи ні (тут є невелика економія грошей і економія часу) і чи потрібно взагалі ця процедура з альтернативою.
Тепер зупинимось на цінах.
На даний момент вже замінені амортизатори на 4-х автівках і 5-й комплект готовий до інсталяції.
Увесь процес виглядає так:
1.Купівля амортів.
2.Токарно-фрезирувальні роботи.
3.Малярні роботи.
4.Роботи по заміні амортів на авто клієнта.
Кожен процес займає певний час і потребує фінансових витрат.
Особисто я, на даний момент по лінійці KAYABA з шевролета вивів фінальну цифру ( під ключ ) -- 2800грн на одну автівку.
Це у випадку відсутності будь яких форсмажорних ситуацій.
На даний момент доступні аморти таких виробників : KAYABA, SACHS, BILSTEIN, PROFIT.
Можна дешман купити за суму близько 1000грн за два. І потім виконати повний чи бюджетний варіант переробки.
Також запропоную іногороднім послугу переробки у кількох варіантах:
Варіант1. Закупівля амортів, виготовлення втулок, розсвердлювання втулоки нижнього аморта, фарбування і відправка.
У даному випадку я візьму собі особисто 200 грн за організацію процеса.
Варіант№2. Все те семе, що і у першому варіанті, але з перепаковкою на ваші рідні аморти, які ви мені відправите НП.
У даному випадку я візьму 350 грн.
Звичайно, логістичні послуги НП за рахунок замовника.
Далі будуть фото))
[attachment=238]
0674042564 Олег