Наступним кроком була "боротьба" з колісними гвинтами.
Полягала вона у тому, що ні метричні, ні дюймові головки не давали можливості відкрутити колісні гвинти без пошкодження зовнішніх ковпачків.
А рідного балонника мені не дісталось))).
Було вирішено розфрезирувати метричну колісну головку на 19.
Для цього була придбана ударна товстостінна головка і розфрезирована під зовнішній розмір ковпачків.
Також було вирішено придбати секретки.
Колісний болт має наступні характеристики:
конус
М12
1,25 крок різьби
22мм робоча довжина різьби
24мм до конуса.
Тож, підбираємо.
Доречі, раджу дешманські ( без зовнішньої обертальної пластини ) не купувати -- вони за 10сек демонтуються за допомогою торцевих головок, що призначені для відкручування гайок чи болтів із зализаними гранями.
Особисто то я придбав ось такі:
https://luxwheels.com.ua/ua/p550030150-k...-sekr.html
Полягала вона у тому, що ні метричні, ні дюймові головки не давали можливості відкрутити колісні гвинти без пошкодження зовнішніх ковпачків.
А рідного балонника мені не дісталось))).
Було вирішено розфрезирувати метричну колісну головку на 19.
Для цього була придбана ударна товстостінна головка і розфрезирована під зовнішній розмір ковпачків.
Також було вирішено придбати секретки.
Колісний болт має наступні характеристики:
конус
М12
1,25 крок різьби
22мм робоча довжина різьби
24мм до конуса.
Тож, підбираємо.
Доречі, раджу дешманські ( без зовнішньої обертальної пластини ) не купувати -- вони за 10сек демонтуються за допомогою торцевих головок, що призначені для відкручування гайок чи болтів із зализаними гранями.
Особисто то я придбав ось такі:
https://luxwheels.com.ua/ua/p550030150-k...-sekr.html