Рейтинг темы:
  • 1 Голос(ов) - 5 в среднем
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

200 2.4 (2015)
#1
Запись блога 

Доброго дня!
Нещодавно став власником даної автівки.
Комплектація S 
Не сама повна, але і пуста.
Купував вже готову, на котрій більше року катались на наших теренах).
Поступово буду описувати роботи проведені по автівці.

0674042564 Олег


Найперше це інсталяція охоронної системи.
І тут розпочалось:
Із сервісу зателефонували та повідомили,що можна автівку забирати.
Приїхав і бачу, що світиться похибка ( наявності пасажира).....
До того ж моргає пробіг...
Ось саме з цього місця почалось моє "знайомство" з крайслером)))
Дякую за підказки та консультації у телеграм-каналі.
Зач чотирі-п'ять годин безрезультатних пошуків причину ніби виявили -- заломлений пін блока запобіжників.
Відрівняли, зібрали, ніби порядок... От те "ніби" хай йому грець!!!
Знову світяться попередні похибки -- ай НЕ-НЕ.... щоб його і т.д.
Повторні роботи із піном, котрий був заломлений по приведенню його у первинну форму І ОП ЛЯ-ЛЯ! 
Все стало на свої місця.


Все гаразд, автівку забрав і радію.....


Через кілька днів виявилось, що охоронна система блокує функцію дистанційного автозапуску.
Зателефонував інсталяторам, пообіцяли виправити.  По факту відпишусь.

Вчора був на діагностиці підвіски.
СТО більше 15-ти років займається ремонтом японських автівок і знайомий з ними особисто та досить давно.
Турбують мене деякі стуки по передній підвісці та по задку.
Попередній власник відверто сказав, що задній правий амортизатор потребує заміни.
Також маю певний неприємний писк у гальмівній системі, виключно, при легенькому натисканні.
І це писк стабільний, не зважаючи на інтенсивність руху чи манеру кермування.

Віддіагностували ретельно і видали вердикт: БІМБА-РАКЕТА-ПЕТАРДА і т.д. 
Я трішки очманів, ну як так? Чую грюки-стуки-писки, а мені повідомляють що все гаразд(((

Запрошую власника прокататись за кермом і от диво, таки грюкає і навіть стукає...

Далі описувати поїздку не бачу сенсу....

У мене склалось враження, що на діагностику потрібно їхати до досвідчених саме у нашій моделі.

Зв'язався з Мішою, сподіваюсь, матиму ясну картину за результатами діагностики.

По факту опишу.
Ответ
#2

Пару годин тому забрав з НП синій перехідник.
Перед цим у діагності придбав ELM-ку 1.5
І зачухались у мене ручки))

Успішно виконав процедуру активації парних хвиль та зміну мови!))
Щоправда, з другого разу.

Перший раз трішки накосячив.

Тож, якщо хтось забажає, можу виконати процедуру на Вашому авто)
ЕЛМ-ка, синій перехідник маються. Також маю лаунч.

Скоріше за все, буду поступово докупати і інше діагностичне обладнання)
Ответ
#3

Сьогодни відвідав рекомендоване СТО на Новозабарський 21.
По передній підвісці надіагностували необхідність заміни передніх сайлентів фронтальних ричагів і люфт у направляйках передніх гальмівних супортів.
По задній підвісці вільний хід амортизаторів у верхньому пложенні.
Аморти сухі, але на нерівній трасі погано гасяться вертикальні коливання.
Скорше за все, артизатори потребують заміни.

Також поспілкувався з Мішою, досить приємна людина!

Дякую йому за навчання АКПП, так-як прошивка нова вже залита, було запропоновано "перенавчити" АКПП, що і зробили!
Регульнули суміш на в"всіми ненависному" ГБО))).

Сайленти вже замовив на атласі, направляйки на черзі.
Потім порину у задні аморти.
На даному етапі ще не визначився як буду діяти..... Нові ориг, чи монро, чи вживані, чи спробую реставрацію.

По мірі виконання, все опишу.
Ответ
#4

Наступним кроком була "боротьба" з колісними гвинтами.
Полягала вона у тому, що ні метричні, ні дюймові головки не давали можливості відкрутити колісні гвинти без пошкодження зовнішніх ковпачків.
А рідного балонника мені не дісталось))).

Було вирішено розфрезирувати метричну колісну головку на 19.

Для цього була придбана ударна товстостінна головка і розфрезирована під зовнішній розмір ковпачків.

Також було вирішено придбати секретки.
Колісний болт має наступні характеристики:
конус
М12
1,25 крок різьби
22мм робоча довжина різьби
24мм до конуса.

Тож, підбираємо.

Доречі, раджу дешманські ( без зовнішньої обертальної пластини ) не купувати -- вони за 10сек демонтуються за допомогою торцевих головок, що призначені для відкручування гайок чи болтів із зализаними гранями.

Особисто то я придбав ось такі:
https://luxwheels.com.ua/ua/p550030150-k...-sekr.html
Ответ
#5

Світло, Світло, Світло.

2015-2016рр. цьоколь лампи головного світла -- HIR2
2017р.-- HB3

Оним із характерних недоліків є нікчемне галогенне світло наших хруслерів.
Звичайно виникає бажання його покращити.

Є кілька раріантів:
1.Дешево, швидко і сердито.
2. Довше, дорожче, але краще.

Я пройшов варіант 1.

А саме: Philips X-tremeVision Pro150 +150% HB4 51W 12V 3450K 9006XVPB1

Світло стало помітно кращим, але недостатньо.
Планую на осінь здійснити варіант №2 ( правильні леди ).

Тож, якщо ви прагнете якості та гарного світла, галоген не ваш варіант.
Ответ
#6

У цьому повідомленні буде розкрита альтернатива заднім амортизаторам наших хруслерів 200.
Як ви знаєте оригінальні аморти досить дорогі і, майже ніколи, їх нема у наявності.
Найпоширеніша заміна Monroe має надто багато негативних відгуків і досить малу ресурсність, а коштує від 3100грн за штуку. ( є і 3500грн).

На даному етапі маємо альтернативу з  інших марок ( шевролет та бемеве).
Звичайно, потрібні доопрацювання певного характеру. Саме про них і буде розповідь, тож поїхали:
1. Загальна висота амортів ідентична.
2. Робочий хід альтернативних має більшу амплітуду ( добре що не меньшу))).
3. Втулку нижнього сайлента на амортизаторі потрібно розсвердлити під болт М14.
4. Виточити додаткову втулку(ки) для позиціонування верхньої опори амортизатора у заводському положенні.

Далі опишу і поділюсь власними думками, рекомендаціями та деякими застереженнями.

Пункт №3.
Втулка нижнього сайлента повинна розсвердлюватись після точної центровки і надійної фіксації ( про лещата мова не йдеться).
Дуже бажано, навіть, необхідно використовувати СОР ( спеціальна охолоджуюча рідина).
Також фінальний діаметр повинен бути підігнаний під розмір нашого рідного болта кріплення аморта, а не М14-го звичайного ( при замірі мікрометром виявляємо різницю ).

Пункт №4.
Кожна втулка повинна точитись індивідуально під амортизатор.  Діаметри штоків гуляють до 15 мікрон.
Дуже бажано, щоб втулка щільно сиділа на своєму посадочному місці і не мала зайвих люфтів.

Фарбування: Так як втулки точаться з чорного металу, вони підвержені іржавленню та корозії і ми чудово розуміємо, що іржавий конденсат на штоці нам не потрібен.
Тож, знежирюємо, грунтуємо і фарбуємо втулку, або точимо з нержавіючої сталі.
Розсвердлений отвір втулки нижнього сайлента, також, рекомендую фарбувати.

На цьому поради закінчую.
Кожен сам для себе визначає потрібно фарбування чи ні (тут є невелика економія грошей і економія часу) і чи потрібно взагалі ця процедура з альтернативою.

Тепер зупинимось на цінах.
На даний момент вже замінені амортизатори на 4-х автівках і 5-й комплект готовий до інсталяції.

Увесь процес виглядає так:
1.Купівля амортів.
2.Токарно-фрезирувальні роботи.
3.Малярні роботи.
4.Роботи по заміні амортів на авто клієнта.

Кожен процес займає певний час і потребує фінансових витрат.

Особисто я, на даний момент по лінійці KAYABA з шевролета вивів фінальну цифру ( під ключ ) -- 2800грн на одну автівку.
Це у випадку відсутності будь яких форсмажорних ситуацій.

На даний момент доступні аморти таких виробників : KAYABA, SACHS, BILSTEIN, PROFIT.
Можна дешман купити за суму близько 1000грн за два. І потім виконати повний чи бюджетний варіант переробки.

Також запропоную іногороднім послугу переробки у кількох варіантах:
Варіант1.    Закупівля амортів, виготовлення втулок, розсвердлювання втулоки нижнього аморта, фарбування і відправка.
                  У даному випадку я візьму собі особисто 200 грн за організацію процеса.
Варіант№2. Все те семе, що і у першому варіанті, але з перепаковкою на ваші рідні аморти, які ви мені відправите НП. 
                  У даному випадку я візьму 350 грн.
                  Звичайно, логістичні послуги НП за рахунок замовника.

Далі будуть фото))
[attachment=238]

0674042564 Олег


Файлы вложений Эскизы(ов)
                                       
Ответ
#7

У цьому повідомленні я опишу процес переробки задніх сайлентів переднього ричага.

Відразу зазначу, що на нашому ринку пропонується Moog , як правило, китайського походження.
І його ціна близько 1000грн.
Серед відгуків переважають негативні. ( схоже, його ресурсність, заставляє бажати кращого ).

У якості альтернативи використовується аналогічний сайлент з хонди акорд, або його аналог у середньонепоганому заміннику.
Ціна хондовського 400-500грн.
Змінник близько 350грн.

Доопрацювання потребує висота сайлента і зміна болтового отвора під крайслерівський розмір.
Ціна питання переробки 300 грн за два.

Ресурсність помітно вища.

Далі фото з процесу переробки та готового виробу.

Також, можу запропонувати підготовку цих сайлентів, а через деякий час і роботу під ключ по їх заміні.

0674042564 Олег

   
   
   
   
   
   
Ответ
#8

Ковпачки на наших колісних болтах це зло і біль шиномонтажників))
А особливо тих власників, чиї штатні балонні ключі успішно скомунизили.

Шляхів вирішення є два:
-- повна заміна колісних болтів на інші ( під метрику 17мм, або 19мм);
-- виготовлення колісної головки під наші штатні болти.

Для заміни на інші потрібно чітко дотримуватись характеристик болта: різьба М12х1.25, довжина різьби -- 22мм, тип -- конус ( 24мм по різьбі, також підходить).

Для виготовлення головки під штатні колісні болти використовується товстостінна ударна головка 19мм і у робочій поверхні фрезируються сторони під розмір.

Приклад головки на фото.

P.S. Щоб не зіпсувати ковпачки зривати болти та виконувати фінальну затяжку потрібно, виключно, статикою. Динаміка використовується лише у проміжній обтяжці з відповідним безпечним зусиллям.

0674042564 Олег

   
   
   
Ответ
#9

Іще одна із "професійних" болячок нашого улюбленрого хруслера, це стукіт-грюкіт передніх гальмівних супортів. ( вірніше, направляючих передніх супортів ).

Забігаючи на перед, пораджу уважно прислуховуватись до цього характерного звуку.

Знаючи про надлишковий люфт у направляйках власної автівки, я вирішив не ризикувати, маючи на руках лише ущільнюючі кілечка, а купити нові ремкомплекти.
Отримавши оригінальні комплекти направляйок та додавши заздалегідь придбані ущільнюючі кілечка я розпочав процедуру переборки направляйок.
На диво, пильники виявились повністю цілими а діаметри старих направляючих відрізнялись від нових лише на один мікрон.  Тобто, заміни не потребували.

Та маючи комплект нових і не встановити їх на свою автівочку вважаю фінансово виправданим дійством, але не феншуйним))))!!!

А от змащувач вже був досить брудний.

Для усього цього  дійстава нема неохідності демонтувати монтажні скоби супортів, достатньо лише сам супорт.
Та якщо демонтували монтажні соби, не полінуйтесь вичистити болти та нанести "різьбостоп" фіксатор різьби, а не графітку)))).
За допомогою спрея "Карбоклінер" чи схожого по дії вимиваємо внутрішні стінки та вичищаємо їх вушними паличками.
напаковуємо нвий змащувач, вдягаємо ущільнюючі кілечка та проводимо збірку у зворотньому порядку.

Особисто для себе, я демонтував фіксуючі скоби гальмівних колодок та прижимні пластини.
Усі кути та площини відчистив та відмив.
Фіксуючі скоби колодок трішки підігнув для щільної фіксації колодок.
Усі притискні площини покрив тонким шаром антискрипної температуровідвідної пасти.

Як ви і здогадуєтесь, ефект відчутний!!!

Тепер трішки про бюджет.
  Якщо своєчасно міняти ущільнюючі кілечка, то по витратним матеріалам ви легко впишитесь у 200 грн + робота. Це з новим змащувачем.
  При повному об'ємі доведеться ще додати по  400грн на кожну сторону ( 400 це приблизно )

Отже, як бачите, різниця помітна.

ТАКОЖ МОЖУ ЗАПРОПОНУВАТИ ПЕРЕБОРКУ НАПРАВЛЯЮЧИХ НА ВАШОМУ АВТО.

0674042564 Олег

Тепер трішки фотокдля наочності.

   
   
   
Ответ
#10

І ось я виділив час для заміни сайлентів передніх ричагів.
Як завжди, вирішив це зробити власноруч, попередньо ознайомившись з послідовністю та особливостями даних робіт.
Для того, щоб спочатку випресувати сайленти, а потім запресувати я придбав професійний набір наставок та шпилів ( див фото ).

   


Доречі, як раніше писав, задні сайленти передніх ричагів не китайський муг, а доопрацьований оригінал з хонди.

Тож, зібравшись з силами починаємо роботу:
-підіймаємо перед автівки і виставляємо його на опори;
-знімаємо передні колеса;
-демонтуємо металевий (пластиковий захист двигуна);
-демонтуємо штатний захист радіаторів (мотиль);
-демонтуємо дистанційні проставки "телевізора"
- і нарешті, демонтаж самих ричагів.
Процес збірки, як ви розумієте, у зворотньому порядку.

А ТЕПЕР САМЕ ЦІКАВЕ!!!!
Такого ЛЮТОГО колгоспу я ще не зустрічав....... 
Задні сайленти мали незрозуміле для мене походження і не мали зовнішнього металевого контуру. 
Середні втулки були виточені і "запердолені, так по іншому це не назвеш, саме "запердолені" у внутрішній отвір диво-сайлента.
Щоб їх демонтувати, довелось спочатку випресувати "запердолену" внутрішню втулку, потім попрацювати сабельною пилкою і нарешті за допомогою стамески та молотка деінсталювати той колгосп остаточно))).

На фото біля ричага можна побачити залишки того неподобства.

Потім випресував пердні сайленти ( малі ).
Тут, також, встановив не китайський муг, а лемфовський аналог.
Котрий, навіть у руці помітно важчий...

Після запресовки сайлентів, монтуємо ричаги на своє місце і гайда випробовувати результат роботи на ямах.

Тепер про мої враження: виключно позитивні!!!!

Тож, на даному етапі можу запропонувати не лише переробку задніх сайлентів переднього ричага із хондовських, а і роботу під ключ. ( доопрацювання і заміна ).

0674042564 Олег

Фактично, за меньші кошти ми отримуємо помітно надійніші варіанти як передніх, так і задніх сайлентів передніх ричагів.
   
   
   
   
.jpg IMG_4970.JPG Размер: 3.8 MB  Загрузок: 37

   
   
   
Ответ




Пользователи, просматривающие эту тему: 1 Гость(ей)