Перероблені передні амортизатори.
У даному пості висвітлю результати переробки передніх амортизаторів ( шкода-фольксваген і т.д.).
Звичайно, потрібен був доброволець для подібного експеримента і він знайшовся -- це Я))).
Довго розписувати не планую, а там як вийде.
Вчора, 08.06 встановив на власну автівку передні амортизатори. ( перероблені ).
Експеримент відбувався з більштейнами.
Так як ці аморти не мають різниці по стороні монтажа, а наші мають -- потрібно перенести кронштейн доп фіксації провода датчика ABS, гальмівного шланга. Посадково-направляючий маркер та силовий кронштейн стійки стабілізатора.
Ці всі елементи виготовлялись за допомогою плазми чпу, гибочних верстатів та заздалегідь виготовлених кондукторів.
І ось у черговий раз після постійних доопрацювань вирішили виготовлені елементи імплантувати на більштейновські аморти.
Звичайно, потім все пофарбували.
Процес монтажа на автівку виявив іще певні недоліки, котрі будуть доопрацьовані.
Тепер пара нюансів.
1. Монтажний отвір верхньої опори потрібно підігнати до посадкового місця на більштейновському аморті, у розмірах це ( 14мм з одною-двома десятками мінуса).
2. Верхня опора на більштейновському аморті позиціонується у фінальному положенні на 1см ( + - ) вище, аніж на оригінальних. Тобто, пружина стискається на 1см меньше, що може трішки зменшити жорсткість роботи підвіски та ( а може і ні ) "підняти" на той самий сантиметер чи половину колісну арку по відношенню до колеса.
Саме цей момент я не можу гарантувати, або спростувати.
Тепер щодо вражень після заміни:
Сцуко, виключно позитивні!!!!
Безшумна робота підвіски на ямках, це шикардос!!!))))
Те, як тепер підвіска "ковтає" лежачі поліцейські, просто клас!!!)))
Також, розігнався по трасі до 145-148км/год., все гаразд.
Входив у повороти, розвороти на нехарактерних для свого стилю керування швидкостях -- також порядок.
Якщо коротко, я задоволений.
Скільки вони пропрацюють, мені невідомо.
Тож, експеримент триває)).
У даному пості висвітлю результати переробки передніх амортизаторів ( шкода-фольксваген і т.д.).
Звичайно, потрібен був доброволець для подібного експеримента і він знайшовся -- це Я))).
Довго розписувати не планую, а там як вийде.
Вчора, 08.06 встановив на власну автівку передні амортизатори. ( перероблені ).
Експеримент відбувався з більштейнами.
Так як ці аморти не мають різниці по стороні монтажа, а наші мають -- потрібно перенести кронштейн доп фіксації провода датчика ABS, гальмівного шланга. Посадково-направляючий маркер та силовий кронштейн стійки стабілізатора.
Ці всі елементи виготовлялись за допомогою плазми чпу, гибочних верстатів та заздалегідь виготовлених кондукторів.
І ось у черговий раз після постійних доопрацювань вирішили виготовлені елементи імплантувати на більштейновські аморти.
Звичайно, потім все пофарбували.
Процес монтажа на автівку виявив іще певні недоліки, котрі будуть доопрацьовані.
Тепер пара нюансів.
1. Монтажний отвір верхньої опори потрібно підігнати до посадкового місця на більштейновському аморті, у розмірах це ( 14мм з одною-двома десятками мінуса).
2. Верхня опора на більштейновському аморті позиціонується у фінальному положенні на 1см ( + - ) вище, аніж на оригінальних. Тобто, пружина стискається на 1см меньше, що може трішки зменшити жорсткість роботи підвіски та ( а може і ні ) "підняти" на той самий сантиметер чи половину колісну арку по відношенню до колеса.
Саме цей момент я не можу гарантувати, або спростувати.
Тепер щодо вражень після заміни:
Сцуко, виключно позитивні!!!!
Безшумна робота підвіски на ямках, це шикардос!!!))))
Те, як тепер підвіска "ковтає" лежачі поліцейські, просто клас!!!)))
Також, розігнався по трасі до 145-148км/год., все гаразд.
Входив у повороти, розвороти на нехарактерних для свого стилю керування швидкостях -- також порядок.
Якщо коротко, я задоволений.
Скільки вони пропрацюють, мені невідомо.
Тож, експеримент триває)).