Довгенько не писав нових напрацювань)))
А їх кілька штук вже зібралось.
Найперше, це верхні опори передніх амортизаторів і експерименти з передніми амортизаторами.
Терпер по порядку.
Опори.
Наші оригінальні опори достатньо дорогі і, з огляду на статистику та відгуки, деяка альтернатива погано ходить ( я про каябу).
Я придбав апори з альфи і провів порівняльну характеристику.
Навіть створив тему по ним з вказання номерів ( кросів).
На даний момент встановлено вже більше 5-ти комплектів ( політ нормальний ). ))))
Окрім оригінальних опор та каяби, котрі напряму кросяться з оригінальних номерів існує бюджетна і досить якісна заміна.
Це опора з альфи джульєти 940.
Єдина різниця з хруслерівськими опорами це висота нижньої направляючої проставки, котру ми не використовуємо, а залишаємо рідну.
Номера:
SW 70103970 Ліва;
SW 74103973 Права.
Доречі, у даному випадку сваг лише пакувальник, а у середині лежить лємфовський продукт іх запиляними номерами.
Також, існує окремо підшипник опори ( оригінал) його вартість до 300 грн. Тобто, якщо ваша опора ще у "бойовому" стані, а підшипник розвалився, не потрібно змінювати всю опору, лише сам підшипник.
Додаю номер підшипника.
SN M255.07
А їх кілька штук вже зібралось.
Найперше, це верхні опори передніх амортизаторів і експерименти з передніми амортизаторами.
Терпер по порядку.
Опори.
Наші оригінальні опори достатньо дорогі і, з огляду на статистику та відгуки, деяка альтернатива погано ходить ( я про каябу).
Я придбав апори з альфи і провів порівняльну характеристику.
Навіть створив тему по ним з вказання номерів ( кросів).
На даний момент встановлено вже більше 5-ти комплектів ( політ нормальний ). ))))
Окрім оригінальних опор та каяби, котрі напряму кросяться з оригінальних номерів існує бюджетна і досить якісна заміна.
Це опора з альфи джульєти 940.
Єдина різниця з хруслерівськими опорами це висота нижньої направляючої проставки, котру ми не використовуємо, а залишаємо рідну.
Номера:
SW 70103970 Ліва;
SW 74103973 Права.
Доречі, у даному випадку сваг лише пакувальник, а у середині лежить лємфовський продукт іх запиляними номерами.
Також, існує окремо підшипник опори ( оригінал) його вартість до 300 грн. Тобто, якщо ваша опора ще у "бойовому" стані, а підшипник розвалився, не потрібно змінювати всю опору, лише сам підшипник.
Додаю номер підшипника.
SN M255.07