Оцінка теми:
  • 1 голос(ів) - 5 у середньому
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

200 2.4 (2015)
#4

Наступним кроком була "боротьба" з колісними гвинтами.
Полягала вона у тому, що ні метричні, ні дюймові головки не давали можливості відкрутити колісні гвинти без пошкодження зовнішніх ковпачків.
А рідного балонника мені не дісталось))).

Було вирішено розфрезирувати метричну колісну головку на 19.

Для цього була придбана ударна товстостінна головка і розфрезирована під зовнішній розмір ковпачків.

Також було вирішено придбати секретки.
Колісний болт має наступні характеристики:
конус
М12
1,25 крок різьби
22мм робоча довжина різьби
24мм до конуса.

Тож, підбираємо.

Доречі, раджу дешманські ( без зовнішньої обертальної пластини ) не купувати -- вони за 10сек демонтуються за допомогою торцевих головок, що призначені для відкручування гайок чи болтів із зализаними гранями.

Особисто то я придбав ось такі:
https://luxwheels.com.ua/ua/p550030150-k...-sekr.html
Відповідь


Дописів у цій темі
200 2.4 (2015) - від Human - 14-01-2021, 09:27
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 14-01-2021, 19:20
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 21-01-2021, 19:14
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 07-03-2021, 11:26
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 07-03-2021, 17:45
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 21-03-2021, 11:50
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 24-03-2021, 15:51
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 25-03-2021, 11:40
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 28-03-2021, 18:30
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 07-04-2021, 16:13
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 13-04-2021, 15:02
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 15-04-2021, 18:42
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 17-04-2021, 14:17
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 09-06-2021, 09:44
RE: 200 2.4 (2015) - від Human - 09-06-2021, 11:30
RE: 200 2.4 (2015) - від alexandr89 - 09-12-2022, 17:57
RE: 200 2.4 (2015) - від Dorius - 16-12-2022, 15:08
RE: 200 2.4 (2015) - від Otaman - 18-05-2022, 12:49



Переглядають цю тему: Гості: 5