(23-02-2021, 10:21)Oleksandr Написав:(22-02-2021, 18:42)Alex13 Написав:(22-02-2021, 17:20)Oleksandr Написав:(22-02-2021, 12:30)Alex13 Написав: Привет, в субботу ездил на СТО. Проехались с мастером, что бы проблема проявилась, опять индикатор температуры дошел до 4 черточки и дальше загорелась проблема.
По итогу, жалюзи работают правильно, потрогал температуру шланг от термостата и к термостат у, они не нагрелись. Говорит высокая вероятность, что проблема в термостат, как решение поменять его.
Сьогодні третину дня загубив на цю хрєнь...
Висновок: Прогрів авто до 85, а саму АКПП до 59 за Цельсієм , через ЕЛМ 327 зайшов в меню і почав адаптувати АКПП. Кину посилання. Потім зробив Проксі вирівнювання.
Проїхав в різних режимах : температура ОР не піднімається вище ніж 85, а АКПП 71 градус. Вентилятор працює постійно (на самих малих обертах) але нічого не висвічує і вентилятор не переходе на максимальні оберти. Це вже "прогрес". З'їзджу сьогодні до дому і зранку відпишу, яка ситуація.
Якщо все буде норм, завтра прогрію авто до 103 градусів ( АКППдо 75) і спробую наново адаптувати коробку.
Если поможет, буду очень благодарен инструкцию по адаптации АКПП.
А термостат проверяли, как работает? Патрубки, которые от него и к нему нагреваются?
https://youtu.be/smYDCFhGp14
Доброго дня.
Вчора все було гаразд. 85/71...
З ранку їхав на роботу( за місто), все було гаразд , поки не вийшов на пряму. Розігнав до 100 миль/год проїхав в такому режимі хвилини три , температура піднялась вище 85 і ... оппа драсьтє новий год.... Спробую прогріти до 103-108 (АКПП має бути 60-100) і потім адаптувати АКПП та зробити Проксі вирівнювання.
З приводу температури на патрубках; Перевірив за допомогою пірометра , вхід / вихід 85 за цельсієм. Тобто сам термостат працює адекватно, як належить.
Думав датчик температури виє.. , замінив - теж саме.