Як забирав авто в мене вісів чек, подивився альфою - U11E9.
Почитав літературу і зрозумів, що в мене можливі 3 варіанти:
Не дочекався я відповіді в телеграмі і пінганув @Dorius'a. Женя скинув лінк на документацію і підказав, що мені потрібні сторінки 7159-8190. Окремої помилки на моторчик немає.
Першим ділом потрібно перевірити запобіжник, нам потрібний F69. В мене був живий.
Покатався по Житомиру і наслухався бредотні, що проблема не в AGS, а в вентилятору. Записався на Букко і вирішив бути присутнім і "керувати" процесом.
Зняли бампер і виявили, що 1 кабель був не докручений...
Пропаяли, термоусадка і скрутили ізолентою і готово, все працює і помилки немає.
Передивлявся фотки і звернув увагу на 1 деталь, яку прошляпив при огляді авто коли його ремонтували...
Криворукий ***, замість того щоб від'єднати фішку цей бовдур обрізав провода...
Косяки пофіксив, дальше ТО.
Почитав літературу і зрозумів, що в мене можливі 3 варіанти:
- Перебита проводка;
- Моторчик жалюзів пішов шукати рузкій воєний корабиль;
- Запобіжник;
Не дочекався я відповіді в телеграмі і пінганув @Dorius'a. Женя скинув лінк на документацію і підказав, що мені потрібні сторінки 7159-8190. Окремої помилки на моторчик немає.
Першим ділом потрібно перевірити запобіжник, нам потрібний F69. В мене був живий.
Покатався по Житомиру і наслухався бредотні, що проблема не в AGS, а в вентилятору. Записався на Букко і вирішив бути присутнім і "керувати" процесом.
Зняли бампер і виявили, що 1 кабель був не докручений...
Пропаяли, термоусадка і скрутили ізолентою і готово, все працює і помилки немає.
Передивлявся фотки і звернув увагу на 1 деталь, яку прошляпив при огляді авто коли його ремонтували...
Криворукий ***, замість того щоб від'єднати фішку цей бовдур обрізав провода...
Косяки пофіксив, дальше ТО.