Оцінка теми:
  • 1 голос(ів) - 5 у середньому
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

200 2.4 (2015)
#11

Наступним кроком з пошуку причин невеликого постукування передньої підвіски був ретельний огляд стійок переднього стабілізатора.

Відразу хочу зауважити, що на 100 відсотків бути впевненим без демонтажа стійки стабілізатора можна лише у випадку стану повного хламу вищевказаних детелей.

Тож, виважуємо на домкраті одну з сторін ( можна обідві відразу ), демонтуємо .
Далі розвантажуємо напругу на стійці стабілізатора так, щоб вона, після відкручування гаєчок без зусиль демонтувалась та встановлювалась на своє робоче місце.

1!!! Для діагностики стійки достатньо відкрутити лише гайку верхнього шарнира.

Обидві стійки виявились слабкуватими, але ще дієвими.

Рішення було замінити, щоб на осінь знову до них не повертатись.

Стієчки були вибрані преміального бренда ( див фото ) вартістю близьк 300 грн за штуку.

Позитивний ефект, звічайно, відчувся. Хоч і " невеликого розміру")))).

Тож, при необхідності чи бажанні облужити чи поремонтувати свою автівочку, можете звертатись)).

0674042564 Олег
   
   
Відповідь
#12

Дане повідомлення не буде стосуватись лише мого хруслера, радше сказати, воно досить корисне для кожного автовласника.
Як багатьом відомо, кожна із технологічних рідин у наших чотирьохколісних улюбленцях має свій визначений термін служби і термін придатності. Деякі регламентуються часовими інтервалами, інші дистанційними, мотогодинними, тощо.

Зараз я напишу про гальмівну та охолоджуючі рідини.

Тепер коротко по кожній.

Гальмівна, сцуко, гігроскопічна і її стан прямопропорційно впливає не лише на ефективність роботи усієї гальмівної системи, а і на стан внутрішніх стінок активних механізмів.
Термін заміни -- кожні два роки.
Звичайно, окрім різниці у маркуванні DOT3, DOT4, DOT5.1, потрібно дотримуватись вимог по допуску.

Для перевірки стану гальмівної рідини на вміст вологи існують спеціалізовані тестери. 
У даному випадку звертаю вашу увагу на те, що у залежності від типу рідини, відповідно до її щільності, відсоток утримання вологи обчислюється по різному.
Тобто, для кожного типу рідини існує відповідна шкала замірів.
І звичайні дешманські тестери замість коректних показів з радістю звітують вам у яку ціну рубероїд у Одесі))).
Також, відкрутивши кришку бачка для гальмівної, ви на око бачите якого кольру там рідина.
Загалом, вона повинна бути чистою та прозорою.
Якщо брудна -- заміна і не .......таво, ну ві і самі зрозуміли чаво))).

Охолоджуюча, аки антифриз нормальнорозведений))).
Також, рекомендуємий термін заміни два роки.
І з ним, допуски ніхто не відміняв.
Діагностується охолоджуюча рідина рефрактометром на предмет температури замерзання.

У даному випадку правило: чим вища температура замерзання -- тим краще НЕ ДІЄ.
Охолоджуюча рідина повинна ефективно "відбирати" тепло і так само єфективно його "віддавати"!!!

Існує так званий оптимальний відрізок шкали . Все, що нижче, може призвести до кристалізації при низьких температурах, а те що вище -- до перегріву за певних умов.

Тож пропоную усім моїм відвідувачам скористатись можливістю діагностики цих рідин.
По часу, це займає пару хвилин.
А як результат, ви маєте чітке уявлення стану рідин.
Нижче приведені фото цих двох тестерів.

P.S.  Ласкаво просимо на *заміри*))).

0674042564 Олег
   


Файли вкладень Мініатюра(и)
   
Відповідь
#13

ЗАМІНА МАСТИЛА.

Прийшов час для заміни.
Інтервал вибрав для себе 8тис.км.

Вибір інтервалу заміни мастила, це справа, виключно, особиста.

Але існують безкомпромісні вимоги.
Наприклад: незалежно від здоланого  кілометражу та мотогодин, моторне мастило необхідно змінювати не рідше, аніж раз на рік.
Звичайно, мова ведеться про малі пробіги.
Періодичність заміни моторного мастила, як правило, регламентується заводом-виробником з врахуванням кліматичних умов у котрих авто буде експлуатуватись.

А вже потім  берем до врахування "місцеві правки" ( зольність, якість пального, режими експлуатації, використання альтернативних видів пального, тощо).
Моя автівка дісталась мені з встановленим ГБО, тож мій інтервал заміни моторного мастила -- 8тис.км. ( повторюсь, це не панацея, а мій особистий вибір).

Замовивши фільтра, мастило, нову пробку зливного отвору  та ключ для демонтажа-монтажа масляного фільтра розпочинаємо роботи.

Доречі, я нічого поганого про мопар сказати не можу, рівно як і нічого хорошого. Середньостатистичне мастило на замовлення мопар з високим відсотком контрафактного товару на нашому ринку.
Тож, я купую мастило з необхідним допуском для наших силових агрегатів у єдиного офіційного представника і постачальника продукції преміум сегменту моторних масел  ARAL.

Ця компанія зветься "Динаміка", посилання на неї викладати не буду, щоб не виглядало рекламою.
Доречі, фасовка є різна.

Далі на фото є мастило та порівняння салонних фільтрів.
Я придбав два фільтра ( вугільний і звичайний ). 
Встановив собі вугільний.
Ціна питань як повітряного так і салонного фільтра досить ліберальні, тож їхню заміну можна дозволити собі проводити при кожній зміні моторного мастила, а не кожні дві.  Знову скажу  про те, що це вибір кожного.......

Важливо: перед монтажем нового масляного фільтра, рекомендується заповнити його свіжим мастилом, а ущільнюючу гумку легенько змастити ( див фото ).

Звичайно, можу запропонувати подібну роботу під ключ як з вашими витратними матеріалами, так і з моїми.
Як у повному об'ємі ( масло, масляний фільтр, фільтр повітряний, фільтр салону ) так і лише мастила з фільтром.

0674042564 Олег
   
   
   
   
   
Відповідь
#14

Довгенько не писав нових напрацювань)))
А їх кілька штук вже зібралось.
Найперше, це верхні опори передніх амортизаторів і експерименти з передніми амортизаторами.
Терпер по порядку.
Опори.
Наші оригінальні опори достатньо дорогі і, з огляду на статистику та відгуки, деяка альтернатива погано ходить ( я про каябу).

Я придбав апори з альфи і провів порівняльну характеристику.
Навіть створив тему по ним з вказання номерів ( кросів).
На даний момент встановлено вже більше 5-ти комплектів ( політ нормальний ). ))))
   





Окрім оригінальних опор та каяби, котрі напряму кросяться з оригінальних номерів існує бюджетна і досить якісна заміна.
Це опора з альфи джульєти 940.
Єдина різниця з хруслерівськими опорами це висота нижньої направляючої проставки, котру ми не використовуємо, а залишаємо рідну.
Номера:

SW 70103970 Ліва;
SW 74103973 Права.


Доречі, у даному випадку сваг лише пакувальник, а у середині лежить лємфовський продукт іх запиляними номерами.

Також, існує окремо підшипник опори ( оригінал) його вартість до 300 грн.  Тобто, якщо ваша опора ще у "бойовому" стані, а підшипник розвалився, не потрібно змінювати всю опору, лише сам підшипник.

Додаю номер підшипника.
SN M255.07
Відповідь
#15

Перероблені передні амортизатори.
У даному пості висвітлю результати переробки передніх амортизаторів ( шкода-фольксваген і т.д.).

Звичайно, потрібен був доброволець для подібного експеримента і він знайшовся -- це Я))).

Довго розписувати не планую, а там як вийде.
Вчора, 08.06 встановив на власну автівку передні амортизатори. ( перероблені ).

Експеримент відбувався з більштейнами.
Так як ці аморти не мають різниці по стороні монтажа, а наші мають -- потрібно перенести кронштейн доп фіксації провода датчика ABS, гальмівного шланга.  Посадково-направляючий маркер та силовий кронштейн стійки стабілізатора.

Ці всі елементи виготовлялись за допомогою плазми чпу, гибочних верстатів та заздалегідь виготовлених кондукторів.

І ось у черговий раз після постійних доопрацювань вирішили виготовлені елементи імплантувати на більштейновські аморти.
Звичайно, потім все пофарбували.

Процес монтажа на автівку  виявив іще певні недоліки, котрі будуть доопрацьовані.

Тепер пара нюансів.
1. Монтажний отвір верхньої опори потрібно підігнати до посадкового місця на більштейновському аморті, у розмірах це ( 14мм з одною-двома десятками мінуса).
2. Верхня опора на більштейновському аморті позиціонується у фінальному положенні на 1см ( + - ) вище, аніж на оригінальних. Тобто, пружина стискається на 1см меньше, що може трішки зменшити жорсткість роботи підвіски та ( а може і ні ) "підняти" на той самий сантиметер чи половину колісну арку по відношенню до колеса. 
Саме цей момент я не можу гарантувати, або спростувати.

Тепер щодо вражень після заміни:
Сцуко, виключно позитивні!!!!
Безшумна робота підвіски на ямках, це шикардос!!!))))
Те, як тепер підвіска "ковтає" лежачі поліцейські, просто клас!!!)))
Також, розігнався по трасі до 145-148км/год., все гаразд.
Входив у повороти, розвороти на нехарактерних для свого стилю керування швидкостях -- також порядок.

Якщо коротко,  я задоволений.

Скільки вони пропрацюють, мені невідомо.
Тож, експеримент триває)).


Файли вкладень Мініатюра(и)
                   
Відповідь
#16

интересно, а для Cherokee KL такое можно сделать?
Відповідь
#17

(09-06-2021, 11:30)Human Написав:  ..........
Тож, експеримент триває)).

розкажіть, як триває експеримент

і, якщо можна, напишіть номер амортизатора
Відповідь
#18

(09-12-2022, 17:57)alexandr89 Написав:  
(09-06-2021, 11:30)Human Написав:  ..........
Тож, експеримент триває)).

розкажіть, як триває експеримент

і, якщо можна, напишіть номер амортизатора

Олег практически год не занимается переделкой амортизаторов.
Было сделано какое-то количество и установлено. Как они ходят нужно спрашивать у других в Телеграм группе клуба.
Відповідь




Переглядають цю тему: Гості: 2